fredag 28 december 2018

Åh, äntligen -FÖRSTA

LILLA INLÄGGET, vill få ihop blogger, med min hemsidan -  men jag borde kanske gå en kurs, hehe. Får se om detta kommer gå, dvs om jag har tålamod, eller om jag återvänder till min bok.....
Får ta en sak i taget, finns en hemsida och nu finns jag här med nästan samma namn, så ska jag komma fram till allt annat med.
Så glad, jag ska fortsätta med listorna, som kommit från andra, men som jag utvecklar, har inte kommit underfull med hur jag taggar andra bloggare!?
Även för att i svar hos andra lägga mitt svar från min blogg osv - göra att ni tipsar mig här, tänk på att jag är ny, så gärna basic s (självupptäckare, självlärd)
Hoppas få följa massa intressanta personer framöver, som läser massa böcker som jag, kanske gillar odling (koloni) och annat kul i livet......

2 kommentarer:

  1. Ska bli kul att följa din blogg! :)

    SvaraRadera
  2. tack, jag är lite splittrad fortfarande, då jag har wp bloggen och nu denna, skulle va super om man kan göra en av två, men de kunskaperna är minsann minemala. (pärlansmagi.se)

    SvaraRadera